Política de Devolucions i canvis

  1. El termini màxim per sol·licitar una devolució o canvi és de 5 dies naturals a partir de la data de recepció del producte.
  2. Per començar el procés de canvi o devolució, el client haurà de trametre’ns un e-mail (vagi a la secció contactar), o bé trucar al nostre número de telèfon d’Atenció al Client 935 399 606, indicant el motiu de tal canvi o devolució. Per a les devolucions haurà d’indicar-nos les seves dades bancàries per poder realitzar un transferència al seu favor al moment de rebre nosaltres el producte. Si es tracta d’un canvi, el client ens especificarà les característiques del nou article que desitja (referència, mides, color, etc.)
  3. Qualsevol producte que s’hagi de canviar o retornar, s’ha de fer, sempre que es pugui, amb l’embalatge i etiquetatge originals i intactes, ben empaquetat dins la seva capsa original i protegit correctament. L’article retornat o per canviar cal que estigui en el mateix estat en que es va rebre.
  4. Si la devolució o canvi es degut a un error per part nostra en la tramesa, li enviarem la nostra empresa de transports per tal de recollir el paquet a la mateixa adreça de lliurament. Si hi hagués hagut un canvi de domicili, el client ho hauria d’especificar ja en el missatge especificat en el punt 2. En aquest cas, XOCFRUIT es farà càrrec de les despeses derivades de la tal devolució o canvi i de la nova tramesa en cas de canvi. Al rebre el paquet es comprovarà el bon estat del producte i que efectivament es tractava d’una negligència per part nostra. En el termini de 7 dies hàbils després de la recepció del producte a la nostra botiga, esperem poder trametre el nou producte o la devolució del seu import en cas de devolució mitjançant una transferència bancària a número de compte que prèviament ens haurà indicat el client.
  5. Si la tramesa es va efectuar correctament per part nostra i el canvi o devolució es deu a motius personals del client, serà el client qui haurà d’assumir les despeses derivades de tal devolució o canvi. Aquestes despeses, segons els nostres càlculs, podrien oscil·lar entre 5 i 15€, segons el volum, pes del producte i domicili del client. Per realitzar aquest canvi o devolució, el client haurà de fer-nos arribar el producte a l’adreça que li indicarem. Al rebre nosaltres el paquet, comprovarem el seu bon estat i procedirem a la tramesa d’un nou producte (el client haurà d’abonar la despesa del transport al rebre el producte) en cas de canvi retornarem el seu import dintre dels 7 dies hàbils següents. L’import de la devolució s’ingressarà al número de compte que prèviament ens haurà indicat el client.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *