0 productes A la cistella
  • No hi ha productes a la cistella

Preguntes freqüents

Com es pot realitzar una comanda?

  • A través de la nostra tenda Online a qualsevol dia i hora de la setmana.
  • Trucant al 935 399 606 de 09:00h a 14:00h i de 16:00h a 20:00h de dilluns a divendres i de 10:00h a 14:00h dissabtes i diumenges.

Quines són les formes de pagament?

  • Transferència bancària. S’ha de tenir en compte que si es fa una transferència entre diferents entitats bancàries les comandes podran ser entregades amb un mínim de 24h. o sinó caldrà enviar a hola@xocfruit.com el justificant de pagament.
  • Ingrés bancari.
  • Targeta de crèdit fent la comanda per telèfon.
  • Targeta de crèdit realitzant la compra online.
  • Paypal.

Treballem amb 2 bancs i aquests son els nostres número de c/c:

BBVA (IBAN): ES26 0182 5011 19 0201689818 / LA CAIXA (IBAN): ES79 2100 0846 1501 0141 0748

Es pot modificar una comanda un cop realitzada?

Es podrà modificar una comanda trucant al 935 399 606, sempre abans de 24h de que la comanda surti de XOCFRUIT.

Es poden enviar RAMS DE FRUITA a qualsevol punt del País (península)?

Els rams de fruita, al tractar-se d’un producte molt delicat, només es poden enviar a la Província de Barcelona.

Es poden enviar els PISCOLABIS XOCFRUIT a qualsevol punt del País (península)?

Els Piscolabis Xocfruit, al tractar-se d’un producte molt delicat, només es poden enviar a la Província de Barcelona.

Es fan entregues a qualsevol punt del pais?

Només es fan entregues de tots els nostres productes a la Província de Barcelona.

Amb quanta antelació s’han de fer les comandes?

Amb la màxima antelació possible, i sempre amb un mínim de 24 hores en dies laborables per Granollers capital, Barcelona ciutat i rodalies i 72 hores per la resta de la Província de Barcelona. Per comandes de 100€ a 500€ s’ha de fer amb una anticipació mínima de 72 hores (dies laborals). Per comandes superiors a 500€ s’han de planificar en 2/3 setmanes d’antelació. 

Si no es respecten aquests terminis ens reservem el dret d’anular la comanda i, lògicament, procedir a la devolució del import total.

Quan es fan les entregues?

  • Piscolabis XOCFRUIT a partir de les 09:00h. de dilluns a diumenge amb un interval d’entrega mínim d’1h.
  • Resta de productes de dilluns a dissabte de 09:00h a 21:00h. i diumenge de 09:00h a 14:00h amb un interval mínim d’entrega de 2h.
  • El diumenge servim fins les 21h si coincideix en un dia especial com el dia de la mare, St. Jordi…
  • Comandes rebudes de 10:00h a 14:00h les entregues podràn realitzar-se a partir de les 10:30-11:30h del dia següent depenent del tipus de producte.
  • Comandes rebudes de 15:00 a 20:00h les entregues podran realitzar-se a partir de les 15:00h del dia següent.
  • Tots els festius exceptuant el 1 de gener que Xocfruit resta tancat.

Quin és el cost del transport?

    • Entregues a < 40km de GRANOLLERS:

               – Gratuït per compres >60€

               – 9.95€ per compres <60€

    • Entregues entre 40km – 50km de GRANOLLERS:

               – Gratuït per compres >60€

               – 19.95€ per compres <60€ (realitzar la comanda per telèfon al 935 399 606)

    • Entregues a > 50 km de GRANOLLERS:

               Compra mínima de 150€

               Transport gratuït

Es pot fer una comanda pel mateix dia?

Sempre realitzant la comanda per telèfon trucant al 935 399 606 per confirmar si és possible.

Es pot fixar una hora en concret d’entrega d’una comanda?

Sempre es treballa amb un interval mínim de 2 hores.

Què passa si a la direcció d’entrega no hi ha ningú?

Primer ens posarem en contacte via telèfon amb el client que ha realitzat la comanda. Si no es pot contactar amb aquest ens posarem en contacte per telèfon amb el destinatari (per això sempre és necessari facilitar un telèfon de contacte de la direcció d’entrega). Si aquest tampoc respòn es procedirà a intentar deixar el paquet a algun veí, comerç del voltant i es notificarà via telèfon o via mail al client, adjuntant nom i foto (si s’escau), d’on s’ha deixat la comanda.

Si la comanda no es pogués deixar enlloc i no s’arribés a contactar ni amb el client ni amb el destinatari, la comanda tornarà a XOCFRUIT. Per a la realització de l’entrega el client haurà d’abonar l’import d’una segona entrega.

Es poden realitzar entregues a Hospitals, Hotels, Organismes Públics, Oficines o Empreses?

Si que es realitzen entregues a hospitals, organismes públics, empreses, oficines i demés llocs en els que no existeixin restriccions d’accés al públic en general, sempre i quan ens siguin facilitades totes les dades necessàries per a l’entrega, com el número d’habitació (hospitals o hotels) o indicar que es pot deixar la comanda a recepció, sinó fos possible l’entrega en mà al destinatari.

Amb quanta antelació s’ha de realitzar una comanda en dies especials?

Per les entregues especials com Dia de Sant Valentí, Sant Jordi, Dia de la Mare, Dia del Pare, Nadal, Setmana Santa, es recomana realitzar les comandes amb molta antelació, amb un mínim de 72 hores degut al volum de comandes.

Els rams de fruita tenen conservants?

Els rams de fruita no tenen conservants. Es realitzen al mateix dia d’entrega amb fruita fresca i tenen una durada de 12 a 36 hores. Per evitar la oxidació de la fruita i que mantingui un aspecte brillant es submergeix uns minuts en una dissolució natural de cítrics.

Es pot fer un pressupost a mida?

Si es vol realitzar una comanda important de varies unitats, lògicament, podem realitzar un pressupost a mida que s’ajusti a les seves necessitats.